Sillälailla! Kuten varmaan viisaimmat huomaa, mullon uus BLOGIPOHJA! Jonkun verran opiskelin blogipohjan tekoa, ja tulos on tässä! Ei mikään paras, täytyy myöntää, mutta superhypertyytyväinen oon kyllä itteeni! Blogipohja muuttuu tästä vielä jonkin verran, joten tää ei välttis lopullinen ole, mutta kummiski, muutokset tulee olemaan ihan pieniä, kuten värissä pieniä eroja tms. ;D Sellasta siis. :D

Sithen, Koulussa, jouduin läksyparkkiin.. -.-'' hauskaa.. Oikeestaan ei se nyt niin kamalaa ollu, mutta kummiski. :D Sitten, kaiken lisäksi! Se opettaja unohti mut! Se unohti että olin tekemässä tehtäviä, että olin läksyparkissa siellä käytävällä! Siitä johtuen olin vartin yli aikaa läksyparkissa! ''..Voidaan määrätä enintään tunniksi valvottuun tehtävientekoon..'' tms.. en muista, mutta noin laissa sanotaan. Olin YLIAIKAA! OMG! WTF! xD Jooh.. xD

 Siis jooh. Ja sitten itse pääasiaan; Coocos on ihana <33 ;D Sanoimpahan vaan 8´D